Kaapstad juli 2015 - Reisverslagen van Myrea Hofman - WaarBenJij.nu Kaapstad juli 2015 - Reisverslagen van Myrea Hofman - WaarBenJij.nu

Kaapstad juli 2015

Mijn Vrijwilligers reis gaat naar Kaapstad.
om een levens ervaring op te doen en het begeleiden van een goed project voor weeskinderen.

Recente Reisverslagen:

Myrea

Ik doe nu vwo4, aan het sint-maartenscollege in Maastricht. Voor ik begin aan de UM, Universiteit geneeskunde Maastricht, wil ik al iets van ervaring opdoen in zomervakantie en daarnaast ook iets betekenen voor kinderen in kwetsbare situaties. In juli 2015 ben ik van plan als vrijwilliger een maand naar Kaapstad te gaan om in een weeshuis deze kinderen de extra liefde een aandacht te geven die ze zo hard nodig hebben.

Actief sinds 25 Jan. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 609

Voorgaande reizen:

20 Juli 2015 - 15 Augustus 2015

Kaapstad juli 2015

Landen bezocht: